سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت تور استانبول

معرفی تورهای لوکس ترکیه گلفام سفر 

تور استانبول 

تور استانبول یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تورهای برگزاری در سال های اخیر می باشد که بسیاری از ایرانیان علاقه مند شرکت و ثبت نام در این تورهای مسافرتی می باشند. گردشگران می توانند برای خرید تورهای استانبول به صورت اینترنتی اقدام نموده و فرصت داشتن سفری جذاب و پر از هیجان و نشاط را تجربه کرده و از تمامی خدمات و مزیت های سفر با تور مسافرتی بهره مند شوند.
شهر استانبول با داشتن مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذاب و همچنین مناطق گردشگری طبیعی و تفریحی به یکی از قطب های مهم گردشگری در جهان تبدیل شده است که در سال های اخیر شاهد افزایش ورود توریست ها و مسافران به این شهر تاریخی و توریستی می باشیم.
شما می توانید با توجه به شرایط خود در یکی از تورهای برگزاری به این شهر شرکت نمایید و سفری پر از خاطره و لحظاتی پر از هیجان را سپری کنید. در ادامه مقاله در خصوص خرید تورهای استانبول و بهترین روش خرید و رزرو هتل آن صحبت خواهیم کرد. لطفا با ما همراه باشید.

خرید بلیط استانبول

بخش قدیمی شهر استانبول بر روی هفت تپه ساخته شده و بلندترین نقطه این شهر تپه کاملیکا می باشد. قدمت این شهر به 660 سال قبل از میلاد برمی گردد که این موضوع نشان از تاریخی بودن آثار برجای مانده در این شهر می باشد. گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به این شهر قدیمی و باستانی را دارند، می توانند با خرید بلیط هوایی استانبول سفری پر از خاطره های دلنشین و لحظات ناب را برای خود رقم بزنند. 

قیمت بلیط استانبول در هر فصل و ایامی از سال متفاوت است و نمی توان هزینه ثابتی را برای خرید بلیط استانبول مشخص نمود. با توجه به اینکه در نیمه اول سال ورودی گردشگران و مسافران به این شهر بسیار زائد می باشد، از این جهت قیمت های ارائه شده برای بلیط استانبول و تور استانبول بسیار گرانتر از قیمت های نیمه دوم سال می باشد.
برای مثال می توان گفت قیمت های اقامتگاه ها در نیمه اول سال گرانتر و در نیمه دوم سال هزینه های اقامت به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. در حالت کلی گردشگران و توریست ها می توانند با توجه به مقدار بودجه و ظرفیت خود مناسب ترین خرید بلیط هواپیما و تور برگزاری به این شهر را خریداری و رزرو نمایند.

تور استانبول

رزرو هتل

قبل از حرکت تور استانبول حتما به فکر رزرو آنلاین هتل استانبول اقامت خود باشید زیرا اگر این کار را به بعد از رسیدن به استانبول محول کنید زمان زیادی از شما می گیرد و در مدت زمان اقامت خود در استانبول به بازدید از مکان های تفریحی، تاریخی و جاذبه های گردشگری وقت و زمان کمتری اختصاص می گیرد. قیمت هتل ها در استانبول متفاوت می باشد. هتل های واقع در مرکز شهر که به مراکز تفریحی، تاریخی نزدیک می باشند گرانتر می باشند ولی هتل های اطراف شهر که از مراکز خرید و مکان های دیدنی دور تر هستند ارزانتر می باشند و قیمت تور استانبول را کاهش می دهند. شما می توانید قبل از سفر از قیمت هتل ها و خدمات آنها با خبر شده و هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید.

 

هزینه تور استانبول

 

قیمت تور استانبول

قیمت های تور استانبول به نسبت هواپیما، هتل، رستوران ها و امکانات تور همیشه در حال تغییر است. کیفیت امکاناتی که هتل تور در اختیار شما قرار می دهد، مکان هتل از نظر نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی و تعداد ستاره های هتل تور اهمیت بسیار بالایی در  هزینه های سفر به تور استانبول دارد و حتی تعداد روز های سفر هرچه بیشتر باشد قیمت تور بالاتر می باشد و فقط می توان از سایت های معتبر مسافربری قیمت تور استانبول را جویا شد. تور های لوکس و تور های لحظه آخری نیز تفاوت قیمت بسیار زیادی دارند در تور لوکس هرچه امکانات تور استانبول بیشتر می شود قیمت تور نیز بالاتر رفته اما با توجه به شرایط تور های لحظه آخری قیمت خرید آنلاین بلیط استانبول برای این تور ها کمتر بوده است

تور ازمیر 
برای خرید بلیط هواپیما ازمیر که می تواند یکی از راه های استفاده شده برای تور ازمیر باشد، می توان از روش های متفاوتی استفاده کرد. امروزه شرکت های مسافربری زیادی اقدام به برگزاری و راه اندازی تور ازمیر کرده اند که با یک جستجو کوچک می توان با سایر آنها آشنا شد. ولیکن مانند سایر موارد انتخاب تور ازمیر با قیمت مناسب و کیفیت عالی بسیار سخت خواهد بود در صورتی که اطلاعات کافی و لازم را نداشته باشید.
توصیه ما به شما این است که با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات مناسب و مکفی برای انتخاب تور ازمیر بدست آورید.در این زمینه می توان گفت که تور ازمیر می تواند زیبایی های شهر ازمیر را که اندک هم نخواهد بود به شما نشان دهد. از جمله نقاط دیدنی شهر ازمیر می توان به میدان ساعت مخصوص شهر ازمیر، آسانسور تاریخی، قلعه کادیفه کاله و آرامگاه پارسی اشاره کرد. این گزینه ها از جمله نقاط برجسته گردشگری در شهر ازمیر است. بیشتر افراد تور ازمیر را به دلیل آرامش و زیبایی خاصی که در شهر ازمیر است انتخاب می کنند.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

 

بلیط هواپیما آنتالیا

در هنگام رزرو اولین اقدام لازم است که بلیط هواپیما شهر موجود باشد و داشتن اطلاعات کافی از  قیمت تور آنتالیا را باید داشته باشیم. برای این منظور می توانید به سایت گلفام سفر مراجعه کرده و تاریخ سفر خودتان را مشخص کنید تا لیستی از پروازهای آن تاریخ برای شما به نمایش گذاشته شود. سپس در این مرحله شما می توانید با توجه به سلیقه خود، کلاس پروازی بلیط تان را انتخاب نموده و به صورت اینترنتی هزینه آن را بپردازید و سپس آن را رزرو کنید. توجه داشته باشید نوع شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی و ساعت حرکت کرد از جمله مواردی است که در نوسانات خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا تاثیر گذار است اما به طور کلی می توان گفت افراد می ‌توانند در سایت گلفام سفر ارزان قیمت ترین بلیط را رزرو نمایند.

تور قبرس شمالی 

امروزه یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین تور ارزان ترکیه که برگزارمی شود، تور قبرس شمالی می باشد. بسیاری از گردشگران و توریست ها به خوبی می دانند که با رزرو تور مذکور می توانند بدون داشتن نگرانی از بابت محل اقامت و پرواز، در بهترین زمان ممکن خود را به این کشور زیبا رسانده و از جاذبه های طبیعی و تاریخی آن بهره مند شوند. شما نیز برای رزرو تور مورد نظر خود هم اکنون از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدامات لازم را انجام داده و این فرصت را از دست ندهید.

تور قبرس یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای جهان می باشد که در قسمت جنوب کشور ترکیه واقع شده است و از دو حکومت جدا تشکیل شده است که آن را قبرس شمالی یا قبرس ترکی و قبرس جنوبی یا قبرس یونانی تقسیم بندی نموده اند. توجه داشته باشید که این کشور هیچ راه خشکی برای رسیدن به کشورهای اطراف خود را نداشته و مانند یک جزیره در دل دریا واقع شده است که گردشگران و مسافرانی که قصد دارند به این کشور سفر کنند بایستی به شکل دریایی و هوایی اقدام کنند. رشد صنعت گردشگری در این کشور بسیار چشمگیر و بی نظیر می باشد به طوری که سالانه میلیون ها گردشگر از این کشور بازدید کرده و لحظات بی نظیری را در سواحل این کشور سپری می کنند. هم چنین معروف ترین سرمایه گذاران یونانی و ترکیه ای نیز سرمایه گذاری های بسیار کلانی را در این کشور انجام داده اند و همین امر سبب شده تا قبرس مورد توجه بسیاری از گردشگران باشد. امروزه شاهد برگزاری صدها تور قبرس شمالی به سوی این کشور هستیم که بی شک حجم قابل توجهی از گردشگران ورودی را گردشگران ایرانی شکل می دهند.